21 aprill, 2017

Munapühad päikese all

Lähenevate munapühade valguses arutasime, mida süllekukkunud vabade päevadega peale hakata? Mõtlesime, et tore oleks mingile väiksele reisile minna. Kuskile lähedale. Aga sooja! Läänerannikul elamise üks eeliseid on see, et kõik need ägedad kohad, mis Eestist tüütult kaugele jäid, on nüüd ainult kiviviske kaugusel. Ja ajavahet ei ole üldse!

Munapühade puhul oli kõigil neli vaba päeva, millele lisasime veel kaks ning hakkasime pileteid otsima. Matt leidis olematu hinnaga otselennu Palm Springs'i (ainult 2,5 tundi!) ja kuna tahtsime ka selle külje all oleva San Diego ära näha, oligi otsus tehtud.

Reisi eelõhtul läksime Matt'i vanemate juurde, sest neil on ju praegu hunnik kutsikaid! Kutsid on 8 nädalat vanad ja lähevad varsti uutesse kodudesse, seega pidin kiirustama, et nad ikka enne korra ära näha. Ma pole just suurim bichon'i fänn (khm, üldse mitte), aga kuniks nad sellised pisikesed ja pehmed on, meeldivad mulle väga.

Palm Springs oli äge, aga kõvasti väiksem, kuivem ja liivasem kui ette kujutasin. Rentisime auto ja sõitsime aega viitmata kohe San Diego'sse edasi. Palm Springs on suht ehe kõrb (lumiste mäetippudega!), aga kahetunnise autosõidu kaugusel olev San Diego üllatas mõnusa rohelise lopsakusega. Ja temperatuurierinevus oli kah oluliselt suurem kui nii väikese vahemaa puhul eeldada julgeks...

Ahjaa, lennujaam oli tore, selline väike ja avatud. Ootesaal asus õues:

Otsustasime, et ei hakka nahast välja pugema, et kõiki vaatamisväärsusi külastada, vaid võtame rahulikult ja sõna otseses mõttes puhkame. Magasime lõunani, jalutasime mööda linna, sõime head-paremat ja istusime igal õhtul kolm tundi mullivannis. Rannas ja loomaaias käisime ka. Loomaaed on neil number üks vaatamisväärsus, mida soovitab nii internet kui ka kõik ettejuhtuvad kohalikud. Oli täitsa tore ning meile väga meeldisid flamingod ja pikkade lehvivate karvadega gorillad, aga minu meelest ei jää Tallinna loomaaed suurt alla. Eriti kui arvestada hinnavahet - 52 dollarit versus 4 eurot! Kolmteist korda ägedam ei olnud, ma ütleks.

San Diego on kihvt linn - iseloomuga! Natuke vähem eht-ameerikalik kui enamik teisi USA linnasid. Ja ilm on neil mõnus. Vahelduseks päris tore päikest näha ja meelde tuletada kui ere võib valgus olla. Nanaimos läheb veel natuke aega, kuniks nii mõnnaks muutub. Kuigi jah, Eestis sadas täna öösel lund kui mu telefon ei valeta, seega ei saa ka väga kurta...

Ja mis kõige parem - täna oli tööl täpselt esmaspäeva tunne, aga homme on ju juba reede! Mulle sobib!