13 aprill, 2018

Isad ja beebid

Hakkasin vaatama saadet "Kolm meest ja beebid" (beebid on seejuures peaaegu 2-aastased). Tutvustus ütleb: "Kolm vaprat Eesti isa alustavad ainulaadset eksperimenti." Kujutate ette kui ainulaadne peab olema, et mees omaenda lapsega hakkama saab, et sellest lausa saade tehakse?!

Ja ilmselgelt ei kolinud mehed terveks kuuks lastega eraldi elama nagu lavastatud oli, vaid käisid igal nädalal paariks päevaks võtetel. Said tasuta süüa-juua, spaasse, mängutuppa, hambaarstile. Aga see selleks.

Jõudsin kuuenda osani, kus nad restorani saadetakse, peeneid roogi pakutakse ja see kõik nii kaua aega võtab, et lapsed lõpuks virilaks muutuvad. Aga restoran on saate sponsor ja peab piisavalt eetriaega saama, seega on vaja vastu pidada.

Ning tuleb pealelugeja tsitaat:

"Emad oleks ilmselt juba ammu närvi kaotanud, lapsed kokku pakkinud ning minema purjetanud. Aga isad ei taha veel ära minna, sest magustoit on veel tulemata."

Ma ei uskunud oma kõrvu! Jaa, just sellepärast ongi saade isadest...

* täiesti omaette teema, et väikelastest rääkivas saates peavad issid absoluutselt igal õhtul (pluss väljas söömas käies) õlut jooma ega jõua sellega isegi nii kaua oodata, et kaamerad kinni pandaks.

* mind hämmastab kui vähekriitilised on mehed oma keha suhtes - kolmest kaks oleks võinud kohe heaga särgi seljas hoida, polnud seal midagi ilusat demonstreerida...

* mul pole aimugi, miks ma vaatasin mitu episoodi mingist sellisest saatest, kus mulle peaaegu mitte miski ei meeldinud?!

5 kommentaari:

  1. Nojah... karm värk. Soovitan selle peale vaadata ERR kodulehelt näidendit "Sõda algas homme" - teises osas on koht, kus Vika saadab Iskrale mõned luuleraamatud ja kirja, ja kuidas ta siis - minu arust liiga pikalt - jahub oma isast. No ma saan aru, et see oli antud juhul teema ja nii, aga ema - miks ei ridagi emast või üldse vanematest? Hea küll, nemad olid seal juba peaaegu täiskasvanud inimesed, lõpuklassi õpilased, st 16-17, aga ikkagi. Aga ikkagi.
    Teine asi, mida ma soovitaks, eeskätt väga positiivses mõttes, on sama ühe eelmise teema soovitus Klaus-Peter Wolffi "Rock'n'roll ja ridamaja". Niisamagi väga lahe lugemine, aga eeskätt kahe tütre isa kirjutis oma isaks kasvamisest.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Anonüümne20/8/18 19:46

      Ma armastan seda raamatut - juhuslikult leidsin ema raamatu riiulist (kahjuks nüüd on ta kuhugi jalutama läinud) Kelluke

      Kustuta
  2. Ma üritasin seda saadet korra vaadata aga ei suutnud. Juba see idee, et "kujutage pilti, ISAD tegelevad OMA lastega!!!" ajab mind pehmelt öeldes kergelt närvi. Jah, võib-olla olen mina veider kuna mul on elukaaslane, kes lapsega tema sünnist saati on tegelenud, toitnud ja mähkmeid vahetanud. Aga see maailmapilt, kus oma lapsega tegelev isa on mingi ilmaime, on ikka rohkem kui väheke vildakas.

    VastaKustuta
  3. Täpselt samad tunded mis eelkirjutanud Nelel. Üle ühe saate lihtsalt ei suutnud noh!

    VastaKustuta